DIMARTS, 25/06/2019 | 20:27 h

• Oficina d'Atenció Ciutadana. Ajuntament d'Abrera

Exposició pública del cens electoral amb motiu de les Eleccions Municipals i Europees del 26 de maig

8/4/2019

L’Ajuntament d’Abrera informa que, des d'avui i fins al proper dilluns 15 d'abril inclòs, es troba en període d’exposició pública el cens electoral per a les Eleccions Municipals i Europees del diumenge 26 de maig.

Així, tots els veïns i veïnes del municipi que ho desitgin poden consultar les llistes provisionals del cens electoral i presentar reclamacions si s’escau.

Per realitzar la comprovació cal personar-se a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) en horari d’atenció al públic de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19.00 h) i presentar el Document Nacional d’Identitat (DNI), el passaport o el permís de conduir.