DIVENDRES, 19/04/2024 | 23:37 h

La cantant Suu va oferir un concert acústic a la Casa de Cultura a causa de la pluja

8/4/2019

L’artista barcelonina Suu va actuar el divendres 5 d'abril a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca,17) a la nit en un concert acústic improvitzat, ja que la pluja va impedir la realització de l'actuació prevista al Parc de Can Morral. L'artista va visitar el municipi per presentar el seu primer disc, “Natural”.

La cantant i instagramer Susana Ventura, més coneguda com Suu i nascuda a Barcelona, està present a les xarxes socials sota el nom ‘Tontaca13’ i amb només 18 anys ha esdevingut un fenomen que triomfa a les xarxes. Després del concert a la Casa de Cultura, la cantant va explicar el canvi d'ubicació i format del concert a causa de la pluja i va donar les gràcies a les xarxes socials i en el vídeo realitzat per #Big Friday que podeu veure a la part inferior d'aquesta pàgina. Entre el públic que va gaudir del concert acústic hi havia la regidora de Joventut, Montse Navarro, i el regidor de Medi Ambient, Xavier Serret.

El primer treball discogràfic de l’artista Suu és un disc sense filtres on estils com el pop, el reggae, l’ska, el calypso o la rumba es barregen amb una personalitat i força inimitables.