DIUMENGE, 15/09/2019 | 07:45 h

• Abrera corre d9 73

• Abrera corre d9 65
  • Abrera Corre D9 2019

Obertes les inscripcions a la cursa Abrera Corre D9, la festa del running a Abrera

29/3/2019

El Club Atletisme d’Abrera ha obert les inscripcions per l’onzena edició de la cursa Abrera Corre D9 que tindrà lloc el diumenge 9 de juny al matí. Hi haurà dos recorreguts de 5 i 10 quilòmetres, i diverses curses infantils.

Enguany, el club d'atletisme abrerenc ha convidat l'atleta Fermín Cacho, que oferirà una interessant xerrada sobre la seva trajectòria esportiva el dia abans de l'esdeveniment, el dissabte 8 de juny.

La cursa comptarà amb un servei de guarderia, botifarra i beguda en finalitzar, camiseta exclusiva, i una bossa.

Trobareu tota la informació de la cursa Abrera Corre D9 2019 al web cursaabrera.wordpress.com i també a través del web xipgroc.cat on es poden realitzar les inscripcions online.