DIJOUS, 25/04/2024 | 21:59 h
  • polseres Alzheimer

La delegació d’Abrera de l’AFA Baix organitza diferents activitats

26/3/2019

La delegació d’Abrera de l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer del Baix Llobregat, l’AFA, està duent a terme diverses activitats al municipi amb la finalitat de donar a conèixer la malaltia, com influeix en les facultats físiques i intel·lectuals i donar una sèrie d’eines per estimular les funcions cognitives, a més d’assessorament i acompanyament als familiars del malalt.

Algunes d’aquestes activitats programades per la delegació d’Abrera de l’AFA Baix Llobregat ja estan en marxa com ara un curs monogràfic sobre l’Alzheimer o d’altres que es faran aquesta setmana com ara un taller de risoteràpia. Pel mes de maig han programat un altre taller, en aquesta ocasió de relaxació i meditació.

Aquesta setmana tindran lloc dues noves sessions del curs monogràfic sobre l’Alzheimer que va començar la setmana passada. Les sessions es faran el dimarts 26 de març i el dijous 28 de 17.00 hores a 19.00 hores a la Casa de Cultura d’Abrera (C. Federico García Lorca,17.

D’altra banda dimecres 27 de març a les 16.00 hores, també a la Casa de Cultura, impartiran un taller de risoteràpia. També dimecres oferiran de 17.00 h a 19.00 h a l’Hotel d’Entitats l’espai d’atenció a les famílies de malalts d’Alzheimer.

Properes activitats de l'entitat a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17):

Del 19 de març al 16 d’abril. Curs monogràfic sobre l'Alzheimer, de les 17 hores a les 19 hores.

27 de març. Taller de risoteràpia, a les 16 hores.

Podeu contactar amb la delegació a Abrera de l’AFA Baix Llobregat a l’adreça de correu electrònic: d.abrera@afabaix.org

Polseres identificatives

Des de l'Ajuntament d’Abrera s’ofereixen unes polseres identificatives per a les persones amb Alzheimer. Es tracta d’unes polseres de silicona de color blanc on hi ha un codi QR imprès. El codi QR guarda el contacte del familiar cuidador a qui cal avisar en cas d’emergència.

Podeu demanar la polsera al Departament de Serveis Socials (carrer Major, 3). L'horari d’atenció al públic de Serveis Socials i Dones i Igualtat: de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores, i dimarts i dimecres de 16.00 a 19.00 hores. També podeu contactar mitjançant l'adreça de correu electrònic s.socials.abrera@ajuntamentabrera.cat i al telèfon: 937 70 29 11.