DIVENDRES, 29/03/2024 | 16:53 h
  • plantada arbres
  • 31 març
  • Sant Hilari

El diumenge 31 de març a partir de les 09.30 h tindrà lloc una nova plantada d’arbres a Abrera

26/3/2019

La jornada de sensibilització està adreçada a petits i petites, joves i grans i té l’objectiu d’ajudar i cuidar de l’entorn del municipi i se celebrarà al costat de l’estació de bombament d’aigües residuals a Sant Hilari.

L’Associació Naturalista d’Abrera ANDA amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Abrera i el suport de la Corporació KAO han organitzat pel diumenge 31 de març a partir de les 09.30 hores i fins a les 13.00 hores una plantada popular d’arbres a Abrera a la plana del riu Llobregat.

El mateix diumenge a les 09.30 hores a l’Estació dels Ferrocarrils Catalans d’Abrera hi haurà un punt de trobada per a tots els interessats i interessades en col·laborar en aquesta iniciativa mediambiental. Els menors d’edat hauran d’anar acompanyats d’un adult i des de l’organització es recorda que en cas que la meteorologia no permeti dur a terme la plantada popular d’arbres es podrà canviar el dia de l’activitat.