DIMARTS, 12/11/2019 | 00:15 h

• Pere Rafart

L’il·lusionista Pere Rafart omple la Casa de Cultura

19/3/2019

Guanyador del 1r Premi Nacional d'Il•lusionisme d'Espanya 2017, Pere Rafart, el segon artista convidat al cicle d’humor i màgia Abrera Riu, ha fet que més de 140 persones es citessin el divendres 15 de març passat a la Casa de Cultura per gaudir amb el seu espectacle.

La sala, plena, ha rigut i s’ha sorprès amb "PERESONAL", un espectacle intimista amb l’objectiu del qual és fer gaudir als espectadors, durant una hora i a pocs centímetres dels seus ulls, d'una màgia molt pura, directa i propera.

El show, que és el resultat d'anys d'estudi i pràctica, utilitza tota mena de recursos físics i psicològics per transmetre la sensació d'impossibilitat en tots els efectes.

El proper divendres 5 d’abril tindrà lloc l’últim ‘Abrera Riu’ de la temporada. Àlex Silleras presentarà el seu “Queer of hearts”, una maga que està triomfant per tot el món i que arriba a Abrera amb un espectacle màgic en clau d’humor femení. La cita serà a les 22.00 h a la Casa de Cultura (c. Federico García Lorca, 17).

El preu de l'entrada inclou un refresc. Les entrades es podran comprar 45 minuts abans de l'inici de l'actuació (no hi ha venda anticipada) i l'aforament és limitat.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25