DILLUNS, 16/09/2019 | 10:29 h

• Visita l'aparador cultural 'Abrera, terra de masies' a la Biblioteca Josep Roca i Bros

Ja es pot visitar a la Biblioteca Josep Roca i Bros d’Abrera l’aparador cultural ‘Abrera, terra de masies'

13/3/2019

Fins a finals de març i amb el títol ‘Abrera, terra de masies’, la Biblioteca Josep Roca i Bros, acull un aparador cultural dedicat a l’àmbit de la masia, la vida de pagès, i el conreu de la vinya.

La mostra  inclou un conjunt de monografies diverses que tracten aquelles activitats i disciplines relacionades amb la masia i el món rural. Els horaris d’obertura són les tardes de dilluns a divendres de 16.00 h a 20.30 h. I els matins de dimarts, dijous i dissabtes de  10 h a 13.30 h.

Gràcies a la col·laboració de cal Garrigosa, qui ha aportat l’attrezzo, a l’exposició s’hi poden veure elements característics del conreu de la vinya, que durant segles ha constituït un tret identificatiu d’Abrera.