DIVENDRES, 29/03/2024 | 07:00 h
  • Escola Bressol Món Petit

L'Escola Bressol Municipal Món Petit rep dos certificats realitzats per una auditoria externa

8/3/2019

Un any més, l'Escola Bressol Municipal Món Petit del nostre municipi ha rebut dos certificats de qualitat, la norma ISO 9001:2015, que regula els sistemes de gestió de qualitat, i la norma ISO 14001:2015, relativa al Medioambient. L'empresa certificadora DNV.GL. ha realitzat l'auditoria.

Aquestes certificacions són un merescut reconeixement a la feina realitzada per tot l'equip de l'escola bressol municipal (docent, cuina, administració, direcció i neteja). Un dels punts forts obtinguts ha estat la definició de la programació educativa i els projectes educatius de l'escola.

L'equipament municipal va iniciar el curs 2018-2019 amb un nou pati, més ampli. El projecte va ser fruit de la col·laboració entre l'equip docent, la direcció de l'escola bressol i els serveis tècnics de l'Ajuntament. La reforma ha millorat la qualitat dels espais, amb més elements naturals, vegetació i elements de joc que promouen les relacions i sensacions dels infants, a més de fomentar l'educació ambiental i noves oportunitats metodològiques.