DIJOUS, 18/04/2019 | 20:31 h

• Consulta tota la informació referent al Primer Pla d'Ocupació d'Abrera 2019

Participa en el primer Pla d'Ocupació Local d'Abrera de l'any 2019

6/3/2019

Ja s’ha publicat al web municipal tota la informació referent al primer Pla d'Ocupació Local d'Abrera per a l'any 2019. Aquest procés es correspon a la cobertura de places de vuit Oficials de segona administratius/ves, 2 Oficials de segona de brigada, 12 Oficials de tercera de brigada i, per últim, 2 Agents Cívics.

En total, el primer Pla d'Ocupació Local d'Abrera ofereix 24 places de feina al municipi. Es tracta de 8 places d'Oficials de segona administratius/ves, 2 d'Oficials de segona de brigada destinats a pintura i via pública, 12 d'Oficials de tercera de brigada destinats a via pública, neteja i manteniment de parcs i jardins, brigada polivalent, pintor, manteniment i neteja assignats a medi ambient i manteniment del CAM i, per últim, 2 d'Agents Cívics.

Podeu consultar tota la informació referent als processos del primer Pla d’Ocupació Local d’Abrera d’enguany, a continuació:

• 8 Oficials de segona administratius/ves, fent clic aquí.
  • 2 Oficials de segona de brigada destinats a pintura i via pública, en aquest enllaç.
  • 12 Oficials de tercera de brigada destinats a via pública, neteja i manteniment de parcs i jardins, brigada polivalent, pintor, manteniment i neteja assignats a medi ambient i manteniment CAM, fent clic aquí.
  • 2 Agents Cívics, en el següent link.

Tots els candidats han estat pre-seleccionats per l’Oficina de treball per formar part de la selecció del primer Pla d’Ocupació Local, el qual es farà una sessió informativa organitzat pel Servei de Promoció Econòmica pels pre – seleccionats:

• El proper dijous 7 de març a les 9.30h, 11h i 12h, els candidats enviats pel SOC que es vulguin presentar al procés selectiu d’Oficial de 2a i 3a de brigada es presentaran a Promoció Econòmica i posteriorment formalitzaran mitjançant instància al Registre d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera, la voluntat de participació en el procés selectiu.
  • El divendres 8 de març a les 9.30h els candidats enviats pel SOC que es vulguin presentar al procés selectiu d’Agents Cívics i a les 11h els candidats enviats pel SOC que es vulguin presentar al procés selectiu d’Auxiliars Administratius/ves, es presentaran a Promoció Econòmica i posteriorment formalitzaran mitjançant instància al Registre d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera, la voluntat de participació en el procés selectiu.

Consulta tota la informació referent al primer Pla d'Ocupació Local d'Abrera al web municipal!