DIJOUS, 28/03/2024 | 21:36 h

Busques feina? T'ajudem a fer la recerca per Internet amb un curs gratuït

4/3/2019

Des del Departament de Promoció Econòmica i Comerç de l’Ajuntament d’Abrera hem programat el curs gratuït “Primers passos amb l’ordinador i Internet” que s’adreça a persones sense coneixement en eines d’informàtiques, amb l’objectiu que els participants aprenguin a utilitzar de forma autosuficient i autònoma.

Amb aquest curs, els participants aprendran a treballar amb els equips informàtics per poder dur a terme la recerca activa de feina amb mitjans i procediments actuals, com ara pàgines web o el correu electrònic.

El curs s’impartirà del dilluns 25 de març al dimecres 10 d’abril, els dilluns dimecres i divendres en horari de quatre a set de la tarda, a les aules de Promoció Econòmica, a la primera planta del Mercat Municipal (rambla Torrentet, 16 - carrer Martorell, 20).

En aquestes dependències les persones interessades podran formalitzar la inscripció o rebre més informació. També es pot trucar al telèfon 93 770 01 02 o enviar un email a promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat

L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres de nou del matí a dues del migdia, i les tardes de dimecres de dos quarts de cinc a set de la tarda.