DIJOUS, 18/04/2019 | 20:46 h

• Gaudim de "Els dimecres grans" al Casal d'Avis

Gaudim de "Els dimecres grans" al Casal d'Avis

1/3/2019

El Casal d'Avis va acollir el dimecres 27 de febrer, dins del Cicle d'activitats"Els dimecres Grans", la representació de "Marina i el Somni de volar. Conte dolç per avis i nets de Dansa, teatre i titelles", on la Marina va fer un viatge al voltant del món, passant per Paris, Polinèsia, Far West o França. El públic va passar una bona estona amb les aventures de la Marina!

En aquesta activitat intergeneracional, avis, àvies, nets i netes van gaudir plegats d'una tarda molt divertida i dinàmica.

Les activitats de Dimecres Grans, sempre es fan l'últim dimecres de mes. La següent, el dimecres 27 de març, serà un vídeo-fòrum de la pel·lícula"Siempre Alice", que tracta el tema de l'Alzheimer.

Us hi esperem!