DISSABTE, 18/08/2018 | 02:57 h

Uns 430 avis del Casal es donen cita al Berenar de Nadal

16/12/2012

La Gent Gran d´Abrera ha celebrat aquest diumenge el Berenar de Nadal, una de les festes més destacades de l´any per a ells i on la participació és màxima. Al voltant de 430 avis i àvies del Casal s´han reunit al Pavelló Municipal d´Esports per a celebrar la seva darrera festa de l´any.

La vetllada ha comptat amb la presència de l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler, i la regidora de la Gent Gran, Montserrat Navarro, i ha servit també per a fer un homenatge especial als socis de més edat de l´entitat a qui s´ha lliurat una placa: Sebastian Belmonte (83 anys) i Carmen Fernández (84 anys). La festa ha continuat amb un ball que s´ha allargat fins a l´hora de sopar.

Els membres del Casal d´Avis d´Abrera tenen diverses cites durant l´any com el dinar de Festa Major, el de la Castanyada o el dinar de socis que s´organitza conjuntament amb l´Ajuntament.

Diumenge, 16 de desembre