DIMARTS, 14/08/2018 | 21:20 h

• IMG_6788

Engeguen els actes de Nadal amb Fira de Santa Llúcia i Festival Nadalenc Rociero

16/12/2012

Aquest cap de setmana ja han començat les celebracions de Nadal a Abrera amb el Festival Nadalenc Rociero Solidari, que organitza les Joventudes Rocieras, que va aconseguir recaptar més de 1.100 euros per un nen afectat de càncer; i la Fira de Santa Llúcia, que va organitzar Abrera Comerç.

Durant tot el cap de setmana, es van instal·lar una vintena de parades dels comerciants d´Abrera al carrer Rosers, junt al parc de Walt Disney, on hi havia castells inflables per als més petits. Els estands van oferir els seus productes per mostrar l´oferta comercial que hi ha al municipi. A la tarda hi va haver diferents activitats com cantada de nadales o conta-contes.

El Festival Nadalenc Rociero Solidari va aconseguir recaptar dissabte més de 1.100 euros perquè l´Ian, un nen de cinc anys que pateix un càncer molt agressiu, pugui rebre el tractament necessari, que és molt costós. El festival, que es va fer a la Sala Municipal, va comptar amb actuacions dels quadres de ball de Juventudes Rocieras així com de diversos artistes convidats, i la presència del nen.

Diumenge, 16 de desembre de 2012