DISSABTE, 20/04/2024 | 10:06 h
  • càncer

El Club Esportiu Abrera de Futbol Sala i l´Ampa de l´Ernest Lluch, a La Marató de TV3

14/12/2012

El Club Esportiu Abrera de Futbol Sala i l´Ampa de l´escola Ernest Lluch se sumen a La Marató de TV3 de diumenge 16 de desembre que enguany està dedicada a la lluita contra el càncer.

Aquest dissabte, el Club Esportiu Abrera de Futbol Sala sortejarà una panera i material esportiu, per recaptar fons per La Marató, durant la celebració dels partits oficials. El partits tindràn lloc al Pavelló Municpal d´Esports a partir de les 15.00h.

D´altra banda, durant tota la setmana, l´Ampa de l´Escola Ernest Lluch està recaptant fons per a la causa. S´ha anat fent guardiola amb els quatre Concerts de Nadal que ha organitzat l´escola; amb el recapte de diners que s´ha fet a diari a l´entrada al centre; i amb una parada que es va instal·lar al mercat ambulant de dimarts. Aquest és el segon any que participa amb La Marató aquest centre escolar, l´any passat van recaptar al voltant de 1.000 euros.

La 21a edició de La Marató de TV3 té com a objectius recaptar fons per impulsar la recerca biomèdica en càncer, dissenyar tractaments més específics i eficaços, i aconseguir que un dia aquesta malaltia deixi de ser mortal.

Enllaços relacionats: La Marató de TV3

Divendres, 14 de desembre de 2012