DISSABTE, 20/04/2024 | 10:04 h

Homenatgem la senyora Antonia Herrera López en el seu 104 aniversari

15/2/2019

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i el regidor de Gent Gran, Francisco Sánchez, van participar en l’emotiu homenatge realitzat a la senyora Antonia Herrera López, veïna d’Abrera, que recentment ha complert 104 anys. La festa d’aniversari va tenir lloc a la residència Canigó del nostre municipi el dissabte passat, 16 de febrer.

La seva família ens ha explicat que sempre ha estat una dona molt treballadora i lluitadora. La senyora Antonia Herrera López va néixer a Pinos de Puente (Granada) el 16 de febrer de 1915. De jove va treballar a Granada com a cosidora. Durant la Guerra Civil va romandre en aquesta ciutat i va pertànyer al bàndol republicà.

Es va casar i va tenir sis fills. L’any 1960 la família es va traslladar a Cornellà de Llobregat. Un cop es va quedar vídua va viure amb els fills i filles. Un dels fills va venir a viure a Abrera i així va arribar al nostre municipi.

Fa 14 anys, la senyora Antonia Herrera López va ingressar a la residència Canigó d’Abrera per petició pròpia. En l’actualitat té 11 néts i 6 besnéts. Un dels seus fills, Enrique, va emigrar a Sudamèrica fa 25 anys.

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem volgut homenatjar la nostre veïna de més edat juntament amb els seus familiars i amics en una animada celebració, on li vam regalar un gran ram de flors. Moltes felicitats, senyora Antonia!