DIMECRES, 17/04/2024 | 01:55 h

Millorem la xarxa de sanejament d’aigües residuals del barri de Ca n’Amat

14/2/2019

Des de l’Ajuntament d’Abrera treballem en la millora de la xarxa de clavegueram del barri de Ca n’Amat del nostre municipi amb la connexió del col•lector del carrer Segre amb la nova xarxa de sanejament realitzada a la segona fase del Polígon Industrial Barcelonès.

Les obres inclouen la construcció d’un nou col·lector de 180 metres de longitud. Amb aquesta actuació s’eliminarà el bombeig existent al final del carrer Segre, fent que la xarxa sigui més eficient i sostenible.

La nova canalització d’aigües residuals disposa de dos trams ben diferenciats, un tram de 159,96 metres de longitud, amb un col·lector situat al nou camí de terres que connecta el barri de Ca n'Amat amb el polígon industrial Barcelonès, i un altre tram de col·lector, de 19,308 metres de longitud, que comptarà amb una passarel·la de fusta per a vianants per sobre.