DIJOUS, 28/03/2024 | 15:51 h

Les gimnastes abrerenques continuen sumant èxits

5/3/2019

Hostalets de Balenyà, a la comarca d’Osona, va acollir els dies 9 i 10 de febrer la primera jornada de la copa catalana de Gimnàstica Artística dels nivells de base 4, 5 i 6 on les gimnastes abrerenques van tenir bons resultats al podi.

Resultats de les gimnastes del club abrerenc La Vinya Gimnàstic Club:

Mireia Drets: subcampiona (segona classificada) al nivell base 5.

Irene Garcia: quarta classificada a la general del nivell base 4.

I l’equip del nivell base 5 va quedar en quarta posició.

Les gimnastes d’Abrera que competeixen amb el Club Gimnàstica Esparreguera també van obtenir diferents posicions al podi de la primera fase de la Federació Catalana de Gimnàstica:

Paula Fernández Rius: segona classificada en la general i en primera posició per equips al nivell Base 4 petites.

Alaia Estragues Pérez: 84ª posició en la general i en primera posició per equips al nivell Base 4 petites.

Alejandra Luengo: 9ª classificada i 1ª posició per equips en el nivell Base 5 mitjanes.

Eva Mendoza: 27ª classificada  i 9ª classificada per equips. Base 5 mitjanes.

Belén Prado: primera classificada en la general i quarta en la general per equips de Base 6.

Les gimnastes de La Vinya Gimnàstic Club van participar els dies 16 i 17 de febrer a la primera fase de la competició d'Escolars Federació celebrada a Vic amb els següents resultats:

Les gimnastes del nivell A3, terceres classificades per equips.
Les gimnastes del nivell C4 grans, primeres classificades per equips.
Les gimnastes del nivell C3, primeres classificades per equips.

Segons fonts del club, les gimnastes del nivell B3 van fer una bona competició i les més benjamines, les A4, es van estrenar en aquesta temporada amb un gran paper.

Els dies 23 i 24 de febrer van competir a la primera fase de la competició de Via Olímpica celebrada a Vic assolint els següents resultats:

Queralt Garabito: quarta classificada a la general a Via Olímpica 5
Nicole Garcia: sisena classificada a la general a Via Olímpica 4

Eva Mendoza i Paula Fernández, amb l’equip del Club Gimnàstica Esparreguera, van obtenir els dies 19 i 20 de gener el tercer graó del podi a la segona fase de la III Edició de la Lliga Ibèrica de Gimnàstica artística femenina a A Coruña.

Ainara Llopis, al Club CGA L'Hospitalet ha obtingut els següents resultats:

Trofeu Olot de Base i Vía Olímpica: 2na poltre, 4a general i a Vía Olímpica 6.

Lliga Iberdrola de la Real Federación Española, categoría Absoluta (1a Fase – 3a División), a Salt.: primeres per equips.

Carla Rodríguez, també al Club CGA L'Hospitalet

Lliga Ibérica (2a Fase), a La Coruña:  primeres por equips

Trofeu Olot de Base i Vía Olímpica, a Olot: 3a al Terra i 4a a la general BASE 8.

Carla Alarcón (Club Gimnàstica Esparraguera):

Trofeu Olot de Base y Vía Olímpica: 1a General, 1a Salt i 1a a barra BASE 8.

Des de l'Ajuntament d'Abrera felicitem les gimnastes abrerenques!