DILLUNS, 18/02/2019 | 13:17 h

• Gimnastes abrerenques a la primera fase de la Federació Catalana de Gimnàstica.

+ 1

Les gimnastes abrerenques continuen sumant èxits

12/2/2019

Hostalets de Balenyà, a la comarca d’Osona, va acollir el cap de setmana passat la primera jornada de la copa catalana de Gimnàstica Artística dels nivells de base 4, 5 i 6 on les gimnastes abrerenques han tingut bons resultats.

Les gimnastes del club abrerenc La Vinya Gimnàstic Club van obtenir bons resultats al podi.

Mireia Drets: ubcampiona (segona classificada) al nivell base 5.

Irene Garcia: quarta classificada a la general del nivell base 4.

I l’equip del nivell base 5 va quedar en quarta posició.

Les gimnastes d’Abrera que competeixen amb el Club Gimnàstica Esparreguera també van obtenir aquest cap de setmana diferents posicions al podi de la primera fase de la Federació Catalana de Gimnàstica:

Paula Fernández Rius: segona classificada en la general i en primera posició per equips al nivell Base 4 petites.

Alaia Estragues Pérez: 84ª posició en la general i en primera posició per equips al nivell Base 4 petites.

Alejandra Luengo: 9ª classificada i 1ª posició per equips en el nivell Base 5 mitjanes.

Eva Mendoza: 27ª classificada  i 9ª classificada per equips. Base 5 mitjanes.

Belén Prado: primera classificada en la general i quarta en la general per equips de Base 6.

Des de l'Ajuntament d'Abrera felicitem les gimnastes abrerenques!