DIUMENGE, 18/08/2019 | 11:07 h

• Sabors de l'Horta 2019

El restaurant Can Martinet d’Abrera, un dels establiments Sabors de l’Horta 2019

8/2/2019

El Producte Fresc del Parc Agrari del Baix Llobregat i els restauradors de qualitat del Baix Llobregat tornen a ser protagonistes dels Sabors de l’Horta 2019, l’acció gastronòmica que promou el producte local i de proximitat als restaurants del territori. El restaurant Can Martinet d’Abrera és un dels 53 establiments amb productes de l'horta de la comarca.

Aquests establiments ofereixen durant tot l’any a les seves cartes diverses propostes culinàries amb els productes que es cultiven a l’horta del Baix Llobregat, uns productes que gaudeixen del distintiu “Producte FRESC del Parc Agrari” que certifica la frescor, la proximitat, la temporalitat i el saber fer de la pagesia del Baix Llobregat.

Destacats restauradors de la comarca, com ara el Marc Grau de Can Martinet, són coneixedors dels matisos que s'amaguen darrere d'aquests productes i els han sabut convertir en els protagonistes de les seves cartes.

El Consorci de Turisme i el Parc Agrari del Baix Llobregat promou Els Sabors de l'Horta, que en aquesta edició 2019 incorpora 10 restaurants dels municipis Castelldefels, El Prat de Llobregat, Esplugues de Llobregat, Sant Boi de Llobregat, Sant Feliu de Llobregat, i Sant Joan Despí.

Els Sabors de l'Horta és la millor manera de descobrir la gastronomia de la nostra comarca. Al producte emblemàtic del Baix Llobregat, com és la Carxofa Prat, se sumen les cireres, els espàrrecs, les bledes, el bròcoli, calçots i una llarga llista de fruites i hortalisses que es cultiven als camps del Parc Agrari, a més del reconegut pollastre Raça Prat.