DILLUNS, 20/05/2019 | 15:27 h

• Les gimnastes de La Vinya Gimnàstic Club continuen competint amb bons resultats!

+ 3

30/1/2019

El cap de setmana passat, les gimnastes de la Vinya Gimnàstica Club van competir en la XXI edició del Trofeu Internacional Vila de Gràcia de gimnàstica artística femenina i masculina, a Barcelona, i a la I Fase de la Competició Comarcal dels Consells Escolars, que va tenir lloc a Esplugues.

Nicole Garcia va quedar tercera en paral·leles asimètriques en la categoria Via Olímpica Quatre, al Trofeu Internacional Vila de Gràcia de gimnàstica artística,

I a la I Fase de la Competició Comarcal dels Consells Escolars, l'equip prebenjamí B va quedar tercer en la classificació per equips. També l'equip benjamí b va quedar en tercera posició a la classificació per equips. A la categoria general a benjamí b, Verónica Díaz va quedar tercera classificada.

Des de l'Ajuntament felicitem les gimnastes i el club pels bons resultats!