DIJOUS, 18/04/2024 | 13:21 h

Gaudim de la poesia de José Luis García Herrera, acompanyat de l'Escola de Música, a la Casa de Cultura

22/1/2019

Amb un maridatge de música i poesia, l’escriptor José Luis García Herrera, ha presentat el seu darrer poemari ‘Presoner de l'hivern’, guardonat amb el Premi Francesc Badenes Dalmau de poesia 2017, acompanyat d'una trentena d'assistents.

L’acte va tenir lloc el dimecres 16 de gener passat a les sis de la tarda a la Sala d’Actes de la Casa de Cultura. L'autor abrerenc José Luis García Herrera compta amb una extensa obra literària formada per 28 llibres de poesia, alhora que ha rebut un munt de guardons, entre els que destaquen el Premi Internacional de Poesía Miguel Hernández-Comunidad Valenciana 2017, per ‘La semilla del óxido’, el Premi Luys Santa Marina 2016 per ‘Mares de Escarcha’ o el Premi  Juan Alcaide, 2010 per ‘Cuaderno de Britania’.

El poemari ‘Presoner de l'hivern’, editat per NPQ Editores, està format per quaranta poemes que aborden i reflexionen sobre el pas del temps i l’enyor dels comiats. El poeta expressa en aquesta obra el goig d’haver viscut les diferents etapes del camí de la vida, de la passió, de l’amor, de l’ofici d’escriure i de la mirada interior que cerca el cor i l’ànima.

Al maridatge de poesia i música que us vam oferir dimecres passat va assistir-hi una trentena de persones. El propi autor va recitar el seus poemes acompanyat en unes ocasions pel so de violoncels i en d’altres per la guitarra.

Els músics han estat alumnes i professors de l'Escola Municipal de Música d'Abrera.