DILLUNS, 24/06/2019 | 19:34 h

• Gimnastes de La Vinya Gimnàstic Club en la competició del cap de setmana del 12 i 13 de gener de 2019

+ 3

Les gimnastes abrerenques continuen imparables amb l'inici de l'any 2019!

14/1/2019

Un total de 17 gimnastes abrerenques de La Vinya Gimnàstic Club han participat aquest cap de setmana al III Trofeu Amistós Ciutat d'Olot que s'ha celebrat a Olot. També la gimnasta abrerenca Belén Pardo ha aconseguit bones classificacions a la taula de la competició.

Aquests han estat els resultats:

En categoria Via Olímpica 5 Queralt Garabito ha estat tercera classificada a la general i tercera a barra d'equilibris.

En categoria Escolars Federació B3, l'equip format per la Leyre Marcos, l'África del Pino, la Duna Pacheco i l'Elsa Bascompte va quedar tercer per equips i l'África del Pino subcampiona a salt.

En categoria Escolars Federació C3 i D3 la majoria de gimnastes s'estrenaven en la competició i van demostrar una actitud molt bona i amb una forta evolució de cara a la nova temporada, mentre que la gimnasta Nicole García finalment no va poder participar en categoria Via Olímpica 4 a causa d'una fissura al dit del peu.

D'altra banda, l'abrerenca Belén Pardo que milita en un club de gimnàstica d'Esparreguera, ha quedat tercera per equips i primera a barra i sisena a la general.