DIVENDRES, 19/04/2024 | 20:16 h

Diversió i èxit de participació a les Festes de Cap d’Any 2018!

4/1/2019

Els abrerencs i abrerenques van donar la benvinguda a l'any 2019 a les dues festes de Cap d'Any organitzades des de l'Ajuntament d'Abrera. Les dues revetlles es van desenvolupar sense incidents i els assistents van gaudir d'un ambient festiu i lliure de sexisme!

Al Pavelló Municipal d’Esports vam comptar amb l’actuació de DJ Alfred i de #Big Tour amb cançons en directe, coreografies i amb un repertori de música actual. La festa va ser tot un èxit arribant als 1600 assistents

Al gimnàs Municipal es va poder gaudir de l’amenització de DJ Emilio amb una selecció de música dels 80 i 90. Aquest any la festa va tenir èxit de participació arribant als 500 assistents. El DJ local va fer ballar als assistents amb coreografies divertides i va haver-hi un ambient molt festiu i agradable.

La festa de cap d’any es va desenvolupar sense incidents i la gent va gaudir molt d'unes festes lliures de sexisme a Abrera.

Volem agrair la participació dels ciutadans i ciutadanes que fan possible que un any més es pugui du a terme la festa de cap d’any.

Des de l’Ajuntament d’Abrera us desitgem un feliç any 2019!