DIJOUS, 28/03/2024 | 22:38 h

Les nostres gimnastes finalitzen l’any 2018 amb diferents èxits esportius!

3/1/2019

D’una banda trobem les classificacions de les 32 gimnastes abrerenques, que formen part de La Vinya Gimnàstic Club, i que van competir en les categories d’escolars i base. Aquesta competició va donar opció de classificació individual, per equips i per aparells. Les classificacions de les nostres gimnastes són les següents:

• En la categoria d’escolars C petites l’equip es va proclamar campió. A més, la Cristina Jovani va ser segona classificada a la general i segona a terra. La Marta Royo va ser campiona a terra i segona a barra. L’Alexia García subcampiona a terra i la Paula Mendoza subcampiona a salt.
  • L’equip de C4 grans va ser subcampió, i les seves components Laia Leiva va ser subcampiona a la general i campiona a barra i terra, la Marina Góngora va ser subcampiona a paral·leles i salt, la Paula Fernàndez va ser tercera a paral·leles i la Elsa Moreno quarta a paral·leles.
  • L’equip d’escolars D4 petites format per la Carla Benítez, la Iris Arenas, la Marina Drets i la Sara Vinagre es va proclamar campió. A més, la Iris Arenas va ser campiona a la general, campiona a paral·leles i tercera a terra. La Marina Drets tercera a la general i campiona a paral·leles. La Sara Vinagre va ser subcampiona a barra.
  • L’equip de D4 grans va ser campió. A més, la Martina Eandi es va proclamar campiona a la general i campiona també a barra, terra i paral·leles. la Sonia Tarancón tercera a terra i la Carla Castells tercera a la general, campiona a salt i tercera a barra.
  • En la categoria de base 3 petites competien la Julia Móliz, l’Ana Muniesa i la Sara Lazo. Destaquem la tercera posició per equips i la primera posició de la Sara Lazo a paral·leles.
  • A base 4 petites, la Júlia Lavandeira, l'Ana Muñoz i la Elena Sanchez també van fer molt bona competició estrenant nous elements.
  • La Irene García, de base 4 mitjanes es va proclamar campiona, aconseguint també el primer lloc a paral·leles, segón lloc a salt i tercer lloc a terra.
  • La Lucía Zafra va estar tercera a la general a base 4 grans, aconseguint també el primer lloc a paral·leles.
  • En la categoria de base 5 mitjanes l’equip format per La Neus Valenzuela, la Mireia Drets, la Sara Cases i l’Emma Cantos va ser segon. Destaquem també la tercera posició de la Neus Valenzuela a la general i el seu primer lloc a terra, la segona posición de la Emma a paral.leles i la segona a barra de la Sara Cases.
  • Base 5 petites, la Nerea Mora, la Lucia Osete i la Maria Fosalba també van fer bona competición. Destaquem el tercer lloc de la Nerea i la primera posició de la Maria a salt.

D’altra banda també hi van participar en la competició dues gimnastes del nostre municipi que formen part del Club Gimnàstica Esparreguera. Es tracta de la Paula Fernández i l’Eva Mendoza que van aconseguir les següents classificacions:

• Paula Fernández Rius, que és integrant de la categoria Base 4 petites, 2ª posició a la General, 1ª posició per Equip, 1ª posició a Salt i 2ª posició a Barra.

• Eva Mendoza, que participava en el segon equip de la categoria de Base 5 Mitjanes, ha aconseguit la 2ª posició per Equip.

Des de l’Ajuntament d’Abrera volem felicitar les nostres esportistes pels seus èxits aconseguits en el desè Trofeu Amistós Osonagym celebrat el cap de setmana del 22 i 23 de desembre passat a Vic.

Per un 2019 ple de triomfs!