DIUMENGE, 16/06/2019 | 05:36 h

• Per Nadal il·lusiona't a Abrera! Gaudim del Parc de Nadal i la Pista de Gel!!
  • Per Nadal, il·lusiona't a Abrera!

• Per Nadal, il·lusiona't a Abrera!
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-27.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-15.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-54.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-74.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-28.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-18.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-46.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-29.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-63.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-36.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-33.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-84.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-71.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-79.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-77.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-48.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-53.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-60.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-13.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-11.jpg
  • Per Nadal il·lusiona't a Abrera! Gaudim del Parc de Nadal i la Pista de Gel!!

Per Nadal, il·lusiona't a Abrera! Més de 6.000 persones s'han il·lusionat al Parc de Nadal d'Abrera

2/1/2019

Les famílies abrerenques han acollit molt positivament el Parc de Nadal, que inclou un munt d'activitats amb la Carpa DiverEspai i la pista de gel. Més de 6.000 persones han gaudit de les activitats del parc, que romandrà obert fins al 7 de gener al Parc de Can Morral. Us hi esperem!

Èxit rotund del Parc de Nadal!  Una mitjana de 550 persones han visitat cada dia la Carpa DiverEspai, i més de 350 persones gaudeixen cada dia de la Pista de Gel! Els usuaris són famílies del nostre municipi i també d'altres poblacions veïnes. Hem recollit algunes impressions positives de diferents usuàries i usuàries:

Patricia (Abrera)

¡Es genial! Felicitamos al Ayuntamiento. Está cerca de casa, tiene un precio simbólico... Los niños están encantados, con la pista de patinaje, con el Parc de Nadal, hacemos manualidades... Bon Any!

Jordi  (Can Vilalba, Abrera)

Para los niños, perfecto, Para los mayores, también. Entretenidos ellos y nosotros también. La pista de hielo, perfecto. Para repetirlo cada año.

Anabel (Abrera)

Para los niños muy bien, así están distraídos. Como no sabes qué hacer con ellos durante todo el día, los traes aquí y al menos se cansan.

Pedro (Les Carpes, Abrera)

Está muy bien. En casa no sabes que hacer con los niños, aquí tienes la solución. Tienes la pista de hielo o la sala de juegos. Al niño le gusta y como actividad en Abrera está muy bien.

Irene (Olesa de Montserrat)

Molt bonic, m'agrada molt. Fa sol, s'està bo, és molt bonic. Estic amb la nena i amb el pare i estem gaudint molt. Avui passem un dia en família.

Raquel (Rubí)

Hem anat a diversos llocs i està molt ben muntat. Dels millors i més complets que hem vist. Està molt bé.

Podeu escoltar aquestes i altres opinions de les famílies que han visitat el Parc de Nadal d'Abrera a la part inferior d'aquesta pàgina.

Espai innovador

El Parc de Can Morral acull un Parc de Nadal innovador, màgic i ple de sorpreses per a la infància de 0 a 12 anys i les seves famílies. Comptem amb un espai lúdic en una carpa climatitzada de 700 metres quadrats, amb espectacles, tallers, animació infantil, inflables i llits elàstics. Consulteu-los totes les activitats fent clic aquí.

El parc està obert al públic fins al dilluns 7 de gener en aquests horaris: matins d'11.00 a 14.00 h i tardes de 16.00 h a 20.30 h (5 de gener, només obert al matí. 6 de gener només a la tarda.

Patinem sobre gel!

Per primera vegada, el nostre municipi compta amb una Pista de Gel per gaudir del patinatge. La pista, que es va inaugurar el diumenge 9 de desembre, està oberta cada dia de les 10.00 h a les 21.00 h (excepte el 6 de gener, quan només obrirà a la tarda).

El preu de l'activitat és de 2,5 € per 30 minuts (lloguer de patins inclòs). És obligatori portar guants, en cas de no portar-ne de casa, es poden comprar per 1,5 €). Els més petits i petites poden accedir a la Pista de Gel amb un acompanyant, que ha d’abonar 1,5 €, i s’ha de posar un calçat especial que proporcionem a la pista.

Estudies en un altre municipi? Vine a buscar la teva entrada!
Des de l'Ajuntament d'Abrera hem obsequiat a tots els escolars residents a Abrera amb una entrada per gaudir aquest Nadal de la Pista de Gel, de 25 m x 10 m, que estarà oberta fins al dilluns 7 de gener. Els nens i nenes empadronats a Abrera, que estudien en centres educatius d'altres municipis, poden passar a recollir la seva entrada per gaudir de la Pista de Gel a la recepció de l'Ajuntament, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i els dimarts i dimecres de 16.30 h a 19 h. Cal acreditar algun document (DNI o Llibre de Família).

Gràcies, Abrera!

Des de l'Ajuntament d'Abrera valorem molt positivament el Parc de Nadal, que està tenint una afluència molt gran. Un cop més, les famílies del nostre municipi han col·laborat i participat molt activament per tal que els serveis que creem en l'àmbit municipal siguin tot un èxit. Tothom s'ha mostrat molt content i sorprès amb l'oferta de la Carpa DiverEspai i la Pista de gel.

Des de l’Ajuntament d’Abrera us animem a gaudir de la Pista de Gel i les diverses activitats del Parc de Nadal!

• Valoració dels usuaris del Parc de Nadal

• Valoració de Josep Pla. Organització del Parc de Nadal