DIUMENGE, 16/06/2019 | 05:20 h

• Concert de Cap d’Any 2019

L’auditori del Centre Polivalent s’omple pel Concert de Cap d’Any

2/1/2019

L’associació Abrera Sardanista va desitjar un feliç 2019 amb el tradicional Concert de Cap d’Any i els veïns i veïnes d’Abrera van correspondre omplint l’Auditori del Centre Polivalent de gom a gom.

La primera part del concert va anar a càrrec de la Cobla Vila d’Olesa, que va interpretar diverses sardanes. Seguidament van fer un seguit de cançons nadalenques. Per últim, la cobla va tancar la seva actuació interpretant la Marxa Radetzky, la composició musical de Johann Strauss pare que habitualment posa fi als concerts de cap d’any o d’any nou que se celebren arreu. El públic, seguint també la tradició, va acompanyar la música picant de mans.

En la segona part del concert, la Coral Contrapunt va interpretar diverses nadales d’arreu, amb la direcció d’Oriol Hernàndez i el Jordi Casas al piano,

La tercera part va anar a càrrec del cantant Ulises Ordúñez, molt conegut i estimat al nostre poble. L’artista, d’origen cubà, va tancar el concert fent entusiasmar al públic.

Una vetllada musical per començar l’any 2019 amb molt bona harmonia al nostre municipi!