DIUMENGE, 18/08/2019 | 10:51 h

• Concert de Sat Esteve. Coral Contrapunt

• Concert de Sat Esteve. Coral Contrapunt

Emotiu concert de la Coral Contrapunt pel dia de Sant Esteve a l'Església Sant Pere d'Abrera

2/1/2019

La Coral Contrapunt d’Abrera va felicitar un any més les festes nadalenques als veïns i veïnes d’Abrera amb un concert nadalenc que va omplir l’Església de Sant Pere la tarda del passat 26 de desembre, festivitat de Sant Esteve.

Amb la direcció de l’Oriol Hernández i l’acompanyament al piano de Jordi Casas, la coral va iniciar el seu concert amb l’Ave Maria de J.Arcadelt, “Donna, donna” cançó popular d’Israel, i va continuar amb l’emotiu Lascia ch’io pianga de G.F. Haendel. A continuació ens van sorprendre amb la “Cançó de bres per a una princesa negra”, de A. Rodríguez Sabanés i “Heaven is a Wonderful Place” de W. Koperski.

La coral abrerenca també ens va encisar amb “Nocturnos de la ventana” de F. Vila i F.G. Lorca o. “Nadal i amor a ritme de bolero” de I.Berlin i G.Ruiz Galindo. Temes a ritme de bolero com “El reloj” el R. Cantoral, “Contigo en la distancia” de C. Portillo de la Luz, o cançons tan entranyables com “La vida es bella” de N.Piovani o “Piel Canela” de Bobby Capó, tema amb el qual es va finalitzar el concert. El concert va finalitzar amb un recull de nadales on el públic va poder participar cantant.

Des de l'Ajuntament d'Abrera agraïm a la Coral Contrapunt l'organització d'aquest esdeveniment, amb la col·laboració de l’Església de Sant Pere, la Federació Catalana d’Entitats Corals, FCEC i el nostre ajuntament.