DIMARTS, 14/08/2018 | 17:28 h

• banner eleccions

8.682 abrerencs i abrerenques estan convocats a les urnes aquest diumenge

22/11/2012

Un total de 8.682 veins i veïnes estan citats a les urnes aquest diumenge 25 de novembre per escollir els diputats al Parlament de Catalunya en les eleccions autonòmiques. Durant la jornada, hi haurà instal·lades 16 meses als col.legis electorals distribuïts per tot el municipi, on es podrà votar des de les nou del matí fins a les vuit del vespre.

Les meses s´han instal·lat en sis col·legis electorals: el col·legi Platón Sartí, l´IES Voltrera,  i els Casals Socials de Can Vilalba, Santa Maria i el Rebato, i el mòdul prefabricat ubicat al carrer Aneto número 1B de Ca n´Amat. Pel que fa a la distribució d´aquestes meses, la primera secció compta amb tres meses electorals al Platón Sartí; la segona, també amb tres meses, a l´Institut; la tercera té mesa única també a l´Institut. La quarta secció té dues meses electorals: una al casal del Rebato i l´altra a Ca n´Amat. La secció cinquena, té  dues meses al Platón; la setena, dues meses més a Can Vilalba i una a Santa Maria; i les dues meses de la secció vuitena estan a l´IES Voltrera.

Documentació que cal portar per poder exercir el dret a vot:
Les persones que vulguin exercir el seu dret a vot en aquestes eleccions, s´han d´adreçar, de les 9 fins les 20 hores, a la mesa electoral que els correspongui. Cal que portin algun d´aquests tres documents identificatius (originals):
•Document Nacional d´Identitat (DNI)
•Permís de conduir (amb fotografia)
•Passaport

Seguiment de la jornada electoral
Al llarg de diumenge, Ràdio Abrera (107.9 FM) oferirà programació especial sobre la jornada electoral amb els butlletins informatius i a partir de les 20.00h s´emetrà en directe un programa especial amb tota la informació referent als comicis, participació, resultats, i les valoracions dels representants de les agrupacions polítiques locals. Els resultats electorals a Abrera també es penjaran al web.

Dijous, 22 de novembre de 2012