DIVENDRES, 15/02/2019 | 20:52 h

• Parc Nadal i Pista Gel Abrera-60.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-13.jpg
  • Parc Nadal i Pista Gel Abrera-11.jpg

Gran èxit de la inauguració de la carpa Diverespai del Parc de Nadal i el Cagatió Popular Solidari

24/12/2018

Divendres 21 de desembre a la tarda vam celebrar el tradicional Cagatió Solidari a la plaça Pau Casals i vam inaugurar la carpa Diverespai del Parc de Nadal, que juntament amb la Pista de Gel romandran oberts fins el 7 de gener al Parc de Can Morral. Us hi esperem!

Al cagatió solidari, la companyia Roger Canals va fer ballar a nens, nenes i adults abans de començar amb el Cagatió popular. Des de l'Ajuntament d'Abrera, juntament amb el Banc d’Aliments, i Creu Roja, es va demanar a la ciutadania la seva col·laboració per aportar aliments i productes per aquells ciutadans i ciutadanes més necessitats. Els veïns i veïnes van participar aportant productes de primera necessitat iproductes de neteja.

I al Parc de Can Morral, vam inaugurar la carpa Diverespai, on vam gaudir d'una xocolatada i de l’espectacle “Amb P de Pallasso”. Consulta totes les activitats de la carpa fent clic aquí.

Servei de bus

D’altra banda, i com a gran novetat d’enguany, presemtem el servei de bus durant el període de Nadal. Un servei de bus per acostar-te als esdeveniments més assenyalats d'aquesta època. Aquest bus traslladarà els ciutadans i ciutadanes dels barris cap al nucli urbà el diumenge 30 de desembre per a poder fer entrega de la carta als reis als “Patges i Patgesses Viu Viu”. També el dia 31 de desembre per a la celebració de les diverses festes de Cap d'Any i per últim, el dissabte 5 de gener, per donar la benvinguda als Reis Mags d’Orient.

Consultar els horaris del bus nadalenc fent clic aquí.

Des de l'Ajuntament d'Abrera et convidem a participar a les diferents activitats organitzades per diverses regidories i entitats del nostre municipi amb molta il•lusió perquè els veïns i veïnes gaudim de les festes nadalenques.

Per Nadal, il·lusiona't a Abrera!