DIJOUS, 28/03/2024 | 23:32 h
  • caminada

Uns 350 veïns participen a la XIV edició de la Marxa de la Gent Gran d´Abrera

18/11/2012

Al voltant de 350 veïns i veïnes d´Abrera van participar aquest diumenge a la Marxa de la Gent Gran que commemora el Dia Internacional de la Gent Gran (l´1 d´octubre). Enguany hi havia més de 500 persones inscrites però la participació al final va ser menor perquè l´activitat estava prevista per al passat mes d´octubre i es va haver de posposar per l´avís de pluja.

Encapçalada per l´alcaldessa d´Abrera, Maria soler, la Marxa va sortir puntual, a les 10.30h del Casal d´Avis, per fer un recorregut aproximat d´uns quatre quilòmetres amb arribada al gimnàs del col·legi Francesc Platón. Aquí els participants van recuperar forces amb un bon entrepà i van cloure la festa amb un ball.

Aquesta Marxa, que organitza cada any l´Ajuntament, el Casal d´Avis, el Centre Excursionista d´Abrera i Protecció Civil és oberta a totes les edats i destinada a tota la població. La seva finalitat principal és promocionar la salut de les persones grans i  sensibilitzar tothom respecte de la importància de la salut com a element clau per a un envelliment actiu.

Diumenge, 18 de novembre de 2012