DIMECRES, 19/12/2018 | 12:44 h

• Festes de Cap d'Any 2018
  • Festa Jove. Revetlla de Cap d'Any
  • Festa 80's/90's...2016, Revetlla de Cap d’Any

• Esgotades les entrades per a les Festes de Cap d'Any!

Per Cap d'Any, queda't a d'Abrera!

3/12/2018

T’oferim molt més per Cap d’Any: dues festes i dos ambients diferents! Com l’any passat, podràs gaudir del Cap d’Any Jove a Abrera, de 00.30 h a 05.00 h, al Pavelló Esportiu Municipal (pg de l’Església, 22), amenitzat per DJ Alfredo i #Big Tour. D’altra banda, tindràs també el Cap d’Any 80’s 90’s a Abrera, de 00.30 h a 05.00 h, al Gimnàs Municipal (c. de Salvador Espriu, 1), amb DJ Emilio.

Totes dues festes són d’aforament limitat, així que ja pots córrer a per la teva entrada! Aquí t’expliquem com fer-ho:
 La venda d’entrades es realitzarà el dissabte 15 i el diumenge 16 de desembre al Gimnàs de l’Escola Ernest Lluch (passeig de l’Estació, 15). Estarà obert al públic de 09.00 h a 20.00 h. (o fins a exhaurir entrades).

El dissabte dia 15 de desembre es reserva la venda d’entrades en exclusiva per a la gent d’Abrera. Pel Cap d’Any Jove a Abrera es posaran a la venda un total de 1.620 entrades. D'aquestes 972 seran per a persones empadronades al municipi d’Abrera. Per altra banda, pel Cap d’Any 80’s 90’s a Abrera es posaran a la venda 440 entrades i 264 seran per a persones empadronades al municipi.

Per a poder-se beneficiar serà imprescindible presentar el DNI original amb l’ adreça d’Abrera. En el cas que sigueu residents d’Abrera però en el DNI consti una adreça d’un altre municipi, caldrà acompanyar aquest amb un volant individual d’empadronament, que es podrà sol·licitar prèviament a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera fins el divendres 14 de desembre de 2018, sempre a petició d’un dels progenitors empadronats en el domicili, que s’haurà d’identificar amb el seu DNI original, i aportar el llibre de família on hi consti el menor. (En cas de dubte podeu fer una consulta prèvia trucant a la OAC al telf. 93 770 03 25).

Com a novetat, el diumenge dia 16 de desembre es realitzarà la venda general d’entrades, per a totes aquelles persones que no resideixin a Abrera. Estarà obert al públic de 09.00 h a 20.00 h. (o fins a exhaurir entrades).

Preu de les entrades
Entrada general: 5 €
Menors de 0 a 12 anys: 3 €
Joves entre 12 i 35 anys amb carnet del Casal de Joves: 3€

Condicions de venda

Caldrà complir en tots els casos els requisits assenyalats anteriorment per acreditar la residència a Abrera.

Cal recordar que només es podrà adquirir una entrada per DNI i als majors de 18 anys se’ls hi podran vendre, com a màxim, 4 entrades amb els DNI’s corresponents.

Els/les joves que tinguin entre 16 i 17 anys podran comprar l'entrada sense autorització del pare/mare o tutor/a legal. El dia de la festa de cap d'any hauran de presentar l'entrada, el DNI i l’autorització del pare/mare o tutor/a legal que els autoritza a accedir a la festa sols. Aquesta autorització es pot descarregar a la web o obtenir-la el dia de la venta d'entrades. És una autorització per fill/a.

Les entrades dels\les menors de 16 anys només les podran comprar el pare/mare o tutor/a legal presentant el seu DNI original i el llibre de família original o la sentència judicial. Els\les menors de 16 anys hauran d'accedir a la festa acompanyats d'un adult. Si aquest adult no és el pare/mare o tutor/a legal s'ha de portar una autorització. Aquesta autorització acredita que el fill\a menor de 16 anys podrà accedir a la festa amb una altra persona que no sigui el seu pare\mare o tutor\a legal. Es pot descarregar a la web o obtenir-la el dia de la venta d'entrades.

En cas de que s’exhaureixin les entrades abans del dia de la festa, no hi haurà cap punt de venda d’entrades el mateix dia.

Des de l’Ajuntament d’Abrera et convidem a gaudir de les nostres festes per donar la benvinguda a l’any 2019. Per Cap d’Any, no marxis d’Abrera!