DILLUNS, 10/12/2018 | 08:20 h

• Tall d'aigua

Avís de tall d'aigua a l'avinguda de la Generalitat

4/12/2018

Des del Servei Municipal d'Aigües d'Abrera comuniquem que aquest dimecres 5 de desembre, de les 10 a les 14 hores aproximadament, es tallarà el subministrament d’aigua amb motiu d’uns treballs de millora a la xarxa als números 15, 17, 19, 21, 23, 25, 27 i 29 de l'avinguda de la Generalitat.

Des de l’Ajuntament preguem als veïns i veïnes afectats que disculpin les molèsties que es puguin ocasionar.

Rep els avisos al teu mòbil

Per rebre els avisos de l'Ajuntament d'Abrera directament al teu mòbil o tauleta, només us heu de descarregar l'aplicació gratuïta "Connecta't a Abrera". A banda de les notificacions també podreu consultar informació d'interès com ara notícies, ofertes d'ocupació pública o l'agenda d'activitats d'Abrera. Està disponible per a sistemes Android i IOS.

D'altra banda podeu rebre totes les notícies i activitats de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre correu electrònic al butlletí digital setmanal. Us podeu subscriure fent clic aquí.

I també podeu consultar aquests avisos així com notícies i informacions d'interès d'Abrera a través de les xarxes socials del Departament de Comunicació de l'Ajuntament d'Abrera: a Twitter @AbreraInforma i a l'Instagram @abrerainfo