DIMECRES, 19/12/2018 | 09:08 h

• Constituïm una borsa de treball de segona de brigada destinada al Centre Aquàtic Municipal

Constituïm una borsa oficial de segona de brigada pel Centre Aquàtic Municipal

3/12/2018

Des de l’Ajuntament d’Abrera obrim el procés de presentació de candidatures per a la constitució d'una borsa de segona de brigada destinada al manteniment del nostre Centre Aquàtic Municipal. El termini de presentació de les candidatures finalitzarà el proper dimarts 18 de desembre.

Les funcions bàsiques a desenvolupar són, entre d’altres, portar a terme el pla de manteniment preventiu, realitzar les tasques encomanades pel responsable de manteniment i fer el control i reposició diària dels productes necessaris per al funcionament de la piscina.

A més haurà de mantenir netes i en perfecte estat les sales tècniques pel que fa referència al desenvolupament de les activitats, controlar els indicadors de funcionament de la piscina, realitzar el control diari dels desperfectes i comunicar-los al responsable i cobrir les urgències puntuals de manteniment.

També haurà de netejar diàriament els vasos de les piscines, controlar la neteja dels elements complementaris, realitzar rondes de manteniment de les diferents instal·lacions del Departament d’Esport i dur a terme les analítiques d’aigua a les piscines i jacuzzis.

Titulació mínima requerida

Les persones interessades han d’estar en possessió o en condicions d’obtenir el certificat d'Escolaritat o equivalent i també hauran de disposar del nivell suficiència de català (A2) (anterior nivell bàsic de català A) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent.

Els/les interessats/des que desitgin formar part de la convocatòria hauran de presentar la seva sol•licitud en el registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera, plaça de la Constitució, 1, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19.00 h).

El document de sol•licitud es facilitarà a les dependencies municipals. Les instàncies es poden presentar fins el dimarts 18 de desembre.

Més informació a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública.