DILLUNS, 10/12/2018 | 07:43 h

• Celebrem el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

Celebrem el Dia Internacional per a persones amb discapacitat!

28/11/2018

El dilluns 3 de desembre commemorarem el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. Des de l’Ajuntament d’Abrera enguany volem sensibilitzar a la població sobre les qüestions relacionades amb la discapacitat i hem organitzat un seguit d’accions per promoure la presa de consciència sobre els guanys que se’n derivarien de la integració social de les persones amb discapacitat.

Aquest diumenge 2 de desembre a les sis de la tarda es presentarà a la sala 2 del Centre Polivalent (plaça del Rebato, 1) l’obra de teatre de titelles i objectes "Cinc històries diferents, la riquesa de la diferència!" que anirà a càrrec de la companyia Produccions Essencials.

L’espectacle accessible i inclusiu es presenta amb intèrpret de llenguatge de signes i està destinat per a tots els públics per presentar cinc històries independents i creuades que tracten sobre l’amistat i la superació personal i mostrar la riquesa de la diferència amb humor i sensibilitat.

Per complementar l’acció també il·luminaren de color taronja, el color escollit per a representar la discapacitat intel·lectual, edificis emblemàtics del municipi com són l’Ajuntament i el Porró de la plaça del Rebato perquè les persones que passen pel carrer sàpiguen que s’està commemorant.

I el mateix dilluns 3 de desembre a les 18 hores davant de l’Ajuntament d’Abrera es procedirà a la lectura del manifest sobre el Dia Internacional, un acte públic per visibilitzar els drets de les persones amb discapacitat, lectura que anirà a càrrec dels nois i noies del Taller de Can Comelles (TOCC) i de la Fundació per a la Integració Laboral (FIL).