DIJOUS, 18/04/2024 | 16:17 h
  • DSC03511

Xerrada sobre productes financers d´alt risc

8/11/2012

Una vintena de persones van assistir a la xerrada sobre productes financers d´alt risc, com les participacions preferents, que va organitzar aquest dimecres l´Ajuntament, amb el suport de la Diputació de Barcelona.

A la xerrada, duta a terme per un tècnic de l´associació de consumidors ADICAE, es van explicar els diferents tipus de productes financers que representen un alt risc per l´inversor, elements a tenir en compte a l´hora d´invertir o consells pràctics abans d´invertir en renda fixa. La explicació però es va centrar principalment en la problemàtica sorgida en els casos de les participacions preferents. Els assistents van poder rebre una breu orientació de manera personalitzada, plantejar els seus dubtes i conèixer les maneres i vies possibles per a reclamar.

La venda massiva de participacions preferents sense informació suficient sobre els riscos del producte ha comportat nombroses queixes, moltes de les quals han estat ateses als serveis municipals de consum.

Dijous, 8 de novembre de 2012