DILLUNS, 10/12/2018 | 08:20 h

Punt de votació assistida dels Pressupostos Participatius 2018 al mercat del dimarts

12/11/2018

Diversos veïns i veïnes han pogut votar aquest matí, de les 10 hores a les 12.30 hores, en el mercat dels dimarts en el punt de votació assistida dels Pressupostos Participatius 2018, entre l'avinguda Generalitat i el passeig de l'Església. Els abrerencs i abrerenques han valorat positivament la iniciativa.

Fins el diumenge 25 de novembre, els veïns i veïnes d’Abrera podem votar una de les 12 propostes dels Pressupostos Participatius, que han presentat la ciutadania i que reuneixen els requisits establerts a les bases.

Trobareu l'enllaç fent clic aquí i a la pàgina d'inici.

A l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) del nostre Ajuntament (plaça de la Constitució, 1) també us ajudarem i podreu votar al punt de votació assistida.

Els ciutadans i ciutadanes que han participat en el procés han presentat una proposta amb un cost màxim de 40.000 € + IVA. En total els nostres veïns i veïnes han presentat 50 propostes, de les quals 12 han passat a la fase de votacions.

Què són els pressupostos participatius?
És un procés participatiu mitjançant el qual els veïns i les veïnes d’Abrera decidim el destí de 150.000,00 € de la partida d’inversions (obres, mobiliari urbà, enllumenat públic, senyalització viària, clavegueram, vehicles, web, aplicacions informàtiques, equipaments d’edificis, etc.) dels pressupostos municipals 2018.

Més informació a la secció Abrera Participa!