DIUMENGE, 09/12/2018 | 22:41 h

• Sessió Informativa dels Pressupostos Informatius
  • Tercera reunió del Grup Motor dels Pressupostos Participatius 2018
  • Informem sobre els Pressupostos Participatius al mercat dels dimarts

Tu decideixes en què es poden invertir 150.000 euros! Vota els Pressupostos Participatius 2018!

7/11/2018

Del divendres 9 al diumenge 25 de novembre, els veïns i veïnes d’Abrera podrem votar una de les 12 propostes dels Pressupostos Participatius, que han presentat la ciutadania i que reuneixen els requisits establerts a les bases. Voleu més informació? Demà dijous, a les 20 hores, a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17) tindrà lloc una sessió informativa on es presentaran les propostes.

El divendres 9 de novembre els abrerencs i abrerenques a partir dels 16 anys podrem votar una de les 12 propostes en aquesta pàgina web. Trobareu l'enllaç a la pàgina d'inici.

Si necessiteu ajuda per fer la votació, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) del nostre Ajuntament (plaça de la Constitució, 1) us ajudarem i podreu votar al punt de votació assistida.

Audiència pública

Aquest dijous, 8 de novembre, a les 20 hores, realitzarem una sessió informativa sobre els Pressupostos Participatius a la Casa de Cultura. Us hi esperem!

Els ciutadans i ciutadanes que han participat en el procés han presentat una proposta amb un cost màxim de 40.000 € + IVA. En total els nostres veïns i veïnes han presentat 50 propostes, de les quals 12 han passat a la fase de votacions.

Què són els pressupostos participatius?
És un procés participatiu mitjançant el qual els veïns i les veïnes d’Abrera decidim el destí de 150.000,00 € de la partida d’inversions (obres, mobiliari urbà, enllumenat públic, senyalització viària, clavegueram, vehicles, web, aplicacions informàtiques, equipaments d’edificis, etc.) dels pressupostos municipals 2018.

Més informació a la secció Abrera Participa!