DILLUNS, 12/11/2018 | 18:56 h

• banner shopping night

Dissabte se celebra el primer Shopping Night d´Abrera

18/10/2012

Dissabte, des de les 18h fins a la mitjanit, tindrà lloc el primer “Shopping Night” d´Abrera, on diversos establiments de moda, complements, serveis, i restauració, -adherits a Abrera Comerç-, obriran les portes. En total són una dotzena de botigues que ofereixen productes com mobles, roba, perruqueria, restauració, artesania, calçat o material esportiu.

L´objectiu d´aquesta primera edició del "Shopping Night", que compta amb el suport de l´Ajuntament d´Abrera, és promocionar l´economia local i mostrar a la clientela que el municipi compta amb una oferta de productes i serveis variada i de qualitat.

Aquesta iniciativa se suma a d´altres fires que durant tot l´any organitza l´Associació d´Empresaris i Comerciants d´Abrera com la Fira de Santa Llúcia, Forastock o la Fira d´Abril.

Abrera Shopping Night.pdf

Dijous, 18 d´octubre de 2012