DIJOUS, 15/11/2018 | 13:55 h

• urna1

Fins el 15 d´octubre es poden consultar les llistes del cens electoral per als comicis del 25-N

8/10/2012

Convocades les eleccions al Parlament de Catalunya per al proper 25 de novembre, i de conformitat amb la normativa vigent, fins el 15 d´octubre romandran exposades al públic a l´Ajuntament d´Abrera les llistes provisionals del cens electoral, als efectes que es puguin consultar per tots els interessats.

En aquest període d´exposició, qualsevol persona pot presentar una reclamació administrativa davant de la Delegació Provincial de l´Oficina del Cens Electoral per la seva inclusió o exclusió, així com per la modificació de dades personals. Es necessari identificar-se mitjançant DNI, passaport o permís de conduir.

Dilluns, 8 d´octubre de 2012