DIJOUS, 18/04/2019 | 20:52 h

• Caminada de la Gent Gran 2018

• Caminada de la Gent Gran 2018

Tanquem la Setmana de la Gent Gran amb una caminada molt participativa!

10/10/2018

Amb la caminada de la Gent Gran, que aquest any ha arribat a la 20a edició, hem posat punt i final a les activitats de la Setmana de la Gent Gran d'Abrera, que ha comptat amb gairebé 700 inscrits.

Nens, joves, adults i avis i àvies d’Abrera es van posar diumenge 7 d'octubre, la samarreta verda distintiva de la Caminada de la Gent Gran per fer una ruta de quatre quilòmetres pel nucli urbà, pels barris de Can Morral i la Florida

Gairebé 700 persones es van inscriure en la caminada, que va començar a les 10 hores del matí al Casal d’Avis i, va finalitzar a la plaça de Pau Casals. A l'arribada els participants van rebre aigua, un entrepà i una poma per recuperar forces. L'activitat es va tancar amb una activitat de taitxí al mig de la plaça.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i el regidor de Gent Gran, Francisco Sánchez, van participar a la caminada. A l'arribada, l'alcalde va agrair als assistents la seva participació i va destacar la col·laboració de la Junta del Casal d’Avis, els voluntaris de Protecció Civil i el Centre Excursionista d’Abrera en l’organització de l'activitat juntament amb la Regidoria de la Gent Gran.

Activitats gratuïtes

La xerrada “Projecte gent gran a Angola” va iniciar les activitats el dilluns 1 d'octubre al matí i a la tarda es va fer una altra xerrada “Acceptació del procés de fer-nos grans”. El dimarts 2 d'octubre al matí, al Casal d'Avis es va fer un Taller de mandales i a la tarda, es va realitzar un Taller de Taitxí. Al barri de Santa Maria de Vilalba al matí va tenir lloc un Taller de Taitxí i Txikung a la fresca. El mateix taller es va fer a la tarda a l'esplanada del Casal Social de Can Vilalba.

El dimecres 3 d'octubre al matí, un grup de dones va participar en el taller “Dansa i moviment per cuidar el sòl pelvià" i a la tarda es va organitzar la xerrada “Colesterol, què és? Com es produeix? Perquè el tenim?
Pel dijous 4 d'octubre al matí es va programar un taller de Bollywood, fusió oriental i a la tarda es va fer un taller sobre Teràpia sistèmica. Divendres 5 d'octubre passat al matí es va fer la xerrada “La meva salut” i a la tarda es va impartir el taller del perdó.

Finalment dissabte 6 d'octubre al matí es va organitzar un taller de Reiki i diumenge 7 d'octubre es van cloure els actes de la Setmana de la Gent Gran d'Abrera 2018 amb la Caminada de la Gent Gran.

Des de l'Ajuntament d'Abrera agraïm la participació dels nostres veïns i veïnes a totes les activitats!

• Francisco Sánchez, regidor de Gent Gran a l'Ajuntament d'Abrera valora molt positivament la Caminada de la Gent Gran 2018

• El Centre Excursionista d'Abrera també fa una bona valoració sobre la Caminada de la Gent Gran d'Abrera 2018