DIVENDRES, 16/11/2018 | 11:17 h

• Salut mental

Celebrem el Mes de la Salut Mental a Abrera amb diverses activitats

3/10/2018

A l'octubre celebrem el Mes de la Salut Mental d'Abrera i des de l'Ajuntament d'Abrera volem donar visibilitat i suport a les persones afectades per alguna malaltia mental. Per això hem programat tot un seguit d’activitats al llarg del mes, adreçades als malalts i també a les famílies i a la resta de la ciutadania.

El dimecres 10 d’octubre hem organitzat la xerrada “Depressió i alcoholisme”, que tindrà lloc a les sis de la tarda a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17), a càrrec de la psicòloga Maria Roser Parellada. La xerrada és gratuita.

Els dijous 11 i 18 d'octubre a les 17 hores organitzem un taller d’Educació emocional per a nens i nenes, que tindrà lloc a la Biblioteca Josep Roca i Bros (Federico Garcia Lorca, 17)

La Casa de Cultura també acollirà, el dimecres 24 d'octubre a les 18 hores, la xerrada i presentació del llibre “Dormo molt”.

Durant tot el mes d’octubre podeu visitar l’aparador cultural a la Biblioteca Josep Roca i Bros dedicat a la Salut Mental. A més, tots els dilluns del mes a Ràdio Abrera al punt de les dues del migdia a l'espai de L'Entrevista del Dia s'emeten diferents entrevistes amb els participants del mes de la Salut Mental d’Abrera.