DIMECRES, 17/10/2018 | 06:08 h

• L'Agenda A+ d'Abrera

L'Agenda A+, nou format, més continguts

27/9/2018

Per aquest mes d'octubre, des de l'Ajuntament d'Abrera presentem la nova agenda del municipi, que presenta un nou format i més informació. Amb aquest nou disseny us oferim totes les activitats que organitzem des del consistori i agrupem en una sola publicació l'agenda d'activitats, l'agenda d'infància i l'agenda de joventut.

Una altra novetat de l'Agenda A+ és la seva impressió en paper reciclat, més ecològic i respectuós amb el medi ambient.

Els nostres veïns i veïnes rebran els propers dies la nova agenda a les bústies dels seus domicilis. També la trobareu als edificis municipals, establiments comercials i en format digital (PDF) fent clic aquí.

Des de l'Ajuntament d'Abrera us convidem a llegir A+, l'oci d'Abrera i més!