DIMECRES, 17/10/2018 | 07:21 h

• Eric Vilaregut

Felicitem el nedador i veí d’Abrera Eric Vilaregut per les seves fites esportives!

14/9/2018

L’abrerenc de 17 anys, Eric Vilaregut, és nedador i esportista d'èlit. Forma part de la Sel•lecció Espanyola d’Aigües Obertes des de fa tres anys gràcies els seus destacats resultats esportius.

Aigües Obertes

L’Eric Vilaregut va ser segon al Mundial d’Aigües Obertes a Hoorn, Holanda, disputat el 2016 en una distància de 5.000 km. També va ser segon a la Copa COMEN celebrada a Israel el 2017, en el relleu d’Espanya i 7è en 10km.

Va ser primer tres anys consecutius al Campionat d’Espanya de Fons a Mataró. Primer al Campionat d’Espanya i Catalunya d’Aigües Obertes a Banyoles el 2016. Segon al Campionat d’Espanya i Catalunya d’Aigües Obertes a Sevilla i al Port de Barcelona aquest any.

El nedador abrerenc també va participar al l’Europeu a Malta el mes de juliol passat, però no va poder acabar la prova, ja que va partir un incident amb una medusa.

Piscina

En les proves realitzades en piscines, l’Eric Vilaregut va ser campió d’Espanya individual 7 vegades en 150 lliures, 800 lliures, 400 lliures, 200 estils i 200 papallona. 8 vegades en relleus de 4x100 lliures i 4x200 lliures, tant com a Aleví, Infantil i Junior, conservant encara el récord del Campionat d’Espanya d’Aleví en 4x200 lliures.

En Campionats de Catalunya, ha guanyat múltiples medalles, i va obtenir la Copa pels punts de la FINA com a millor nedador infantil i Junior.

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem l’Eric Vilaregut pels bons resultats assolits. Moltes felicitats!