DIMARTS, 16/04/2024 | 17:29 h

Convoquem el 23è Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera

7/9/2018

El Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera tornarà l’any vinent a Abrera! El concurs es celebrarà al nostre municipi els mesos de febrer i març de 2019 en una Sala Municipal remodelada i millorada.

A causa de la reforma i millora de la Sala Municipal (Casamada, 14), aquest any no s’ha realitzat el concurs, que tornarà el 2019 amb més força que mai i preparat per estrenar les flamants instal·lacions.

Des de l’Ajuntament d’Abrera publiquem les bases del concurs. Les companyies aspirants poden presentar les seves sol·licituds d'inscripció des d'ara i fins a finalitzar el mes d'octubre de 2018, moment en què el jurat seleccionador deliberarà quines seran les companyies que participaran en aquesta tradicional mostra de cultura popular del nostre municipi. La clausura i entrega de premis es farà a l'abril.

Podeu consultar les bases del 23è Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera fent clic aquí.