DIMECRES, 17/10/2018 | 06:12 h

• Alumnes del Servei Local de Català d’Abrera visiten la Biblioteca Josep Roca i Bros

Apunta’t als cursos de català d'Abrera!

5/9/2018

Durant el mes de setembre (carrer dels Rosers, 1), el Servei Local de Català d’Abrera torna a organitzar la matriculació per als cursos de català per a adults del curs 2018-2019.

La matriculació per al curs 2018-2019 es farà a partir del dimecres 12 de setembre, en l’horari següent:

·     MATINS: de dilluns a divendres, de 10 a 13 h

·     TARDES: els dimecres 12 i 19, de 16 a 19 h

El Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) organitza en tot el territori cursos de català per a les persones que volen aprendre a parlar en català amb fluïdesa i correcció (Inicial, Bàsic i Elemental) i per a les que volen escriure'l adequadament (Intermedi i Suficiència).

Els cursos segueixen els programes de llengua catalana per a l'ensenyament d'adults de la Direcció General de Política Lingüística (DGPL). Els programes s'estructuren a partir dels nivells establerts en el Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR).

La metodologia i l'enfocament dels cursos del CPNL és comunicativa per tasques, és a dir, els alumnes aprenen dins i fora de l'aula a partir de situacions comunicatives reals en què la llengua és fonamental per comunicar-se. Això vol dir que la llengua que s'aprèn és la que es necessita en cada situació de la vida i s'aprèn correctament, per tal de sentir-se del grup tant com sigui possible. Algunes activitats s'han de resoldre individualment, però també n'hi ha que s'han de resoldre en parella o col·laborativament.

L'alumne pot matricular-se en un curs fent la prova de nivell o presentant un certificat d'un nivell inferior. El fet d'acabar un nivell i superar la prova permet l'obtenció d'un certificat de coneixements de català oficial equivalent al de la DGPL.

Si vols més informació, pots consultar el web https://www.cpnl.cat/ o posar-te en contacte amb el Servei Local de Català d’Abrera, a:

C. dels Rosers, 1 – 08630 Abrera

Tel.: 93 770 47 32