DIVENDRES, 19/04/2024 | 15:46 h
  • Esports - CAM

Gaudeix de la nova temporada esportiva a les nostres instal·lacions municipals

4/9/2018

Després de les vacances d'estiu, al setembre tornem a oferir un àmplia oferta esportiva a les nostres instal·lacions municipals. Per això des de l'Ajuntament d'Abrera us animem a inscriure'us a les activitats que des del Centre Aquàtic Municipal posen a la vostra disposició

Els horaris del CAM per a l'any 2018 són de dilluns a divendres de 07.00 a 22.00 hores. Dissabtes de 09.00 a 20.00 hores. I diumenges de 10.00 a 14.00 hores. Així, les instal·lacions del Centre Aquàtic Municipal estan obertes un total de 90 hores setmanals.

Abonaments disponibles
Les modalitats d’abonaments per a usuaris i usuàries del Centre Aquàtic Municipal (CAM) són les següents:

- Modalitats per edat, amb accés durant tot l’horari d’obertura de la instal·lació:

1/ Infantil – de 4 a 14 anys (només tenen accés a la piscina).

2/ Jove – de 15 a 17 anys: ja poden fer ús de tots els serveis del CAM: piscina, jacuzzis, sauna, bany de vapor, activitats dirigides i Sala de Fitnes.

3/ Adult – de 18 a 59 anys: poden fer ús de tots el serveis del CAM.

4/ Gent Gran – a partir de 60 anys: poden fer ús de tots el serveis del CAM.

- Modalitats amb limitació horària (per a persones a partir de 15 anys):

1/ Migdia: per accedir de dilluns a divendres a partir de les 12.00 hores i fins les 16.30 hores.

2/ Cap de setmana: per accedir dissabtes, diumenges i festius de calendari que el CAM obri les instal·lacions.

D’altra banda, a més de les entrades puntuals, l’any 2017 vam implementar els abonaments de 10 accessos, que tenen un preu més reduït que les entrades. Aquests són personals i intransferibles i tenen una vigència d’un any. Hi ha diferents modalitats:

Abonament de 10 accessos Infantil – de 4 a 14 anys – preu 32,58 € (entrada puntual 3,62€)
Abonament de 10 accessos Jove-Adult – de 15 a 59 anys – preu 65,16 € (entrada puntual 7,24€)
Abonament 10 accessos Gent Gran – a partir dels 60 anys – preu 32,58 € (entrada puntual 3,62€)

Abonaments per adults i gent gran
Pel que fa als abonaments per accedir al CAM, aquest any s’ha rebaixat la franja d’edat en la regulació dels abonaments per a la gent gran dels 65 als 60 anys. Des del mes de gener passat, l’abonament Adult compren la franja d’edat de 18 a 59 anys i l’abonament de Gent Gran és a partir dels 60 anys.

Aquest canvi beneficia econòmicament unes 120 persones. Els veïns i veïnes empadronades al municipi passen a pagar 20,66 € enlloc de 30,36 € i les persones no empadronades, de 35,21 € a 23,06 €.

En els abonaments familiars per veïns i veïnes amb residència a Abrera continuem oferint diferents descomptes. A més de tenir un 25% de descompte a partir del tercer membre, hi ha un descompte d’un 10% addicional per cada nou membre (tenen tractament familiar els menors, a partir del tercer membre, que estan dins de la unitat familiar amb edats compreses entre els 4 i els 17 anys).

Activitats
Al CAM disposem d’una gran oferta de cursets de natació per a infants des dels 6 mesos fins a la nostra gent gran i cursets del Servei Salut com són els Aigua Salut i l’AiguaEmbaràs.

A més, dins dels serveis  de persones abonades al CAM tenim un gran ventall i oferta d’activitats per a totes les edats i públics a partir dels 15 anys on podem trobar 17 hores setmanals de Spinning, 16 d’AiguaGims en diferents modalitats i activitats de sala tant diverses com Taitxí/Txikung, CrossCAM, Aeròbic, PowerPump, Pilates-Style, Estiraments, TBC, Step o AeroBox.

Dins l’oferta esportiva, al Pavelló mantenim les activitats infantils d’educacions físiques per a nens/es nascuts/des entre el 2011 al 2014; la Preesportiva per a nascuts/des entre el 2009 i 2010 i el Taekwondo per a nascuts/des a partir del 2009, a més de les activitats de Manteniment Físic i Esports de Sala per a persones adultes i, per a la gent gran, les Gimnàstiques Gent Gran i el Ball en Línia.

Millores en els equipaments

El programa de millores que hem implementat al nostre Pavelló Municipal i al Centre Aquàtic Municipal han estat la col·locació de les cortines elèctriques separadores a les pistes del Pavelló i s’ha adquirit una nova deshumectadora per al CAM.

En quant al Pavelló Municipal hem adquirit un nou marcador que estarà instal·lat a finals d’aquest mes de setembre.

Inscripcions i informació

Les inscripcions pels cursets de natació i activitats de la nova temporada es van realitzar durant els mesos de juny i juliol passats. Al setembre i durant els següents mesos també hi ha opció d’inscriure’s sempre i quan hi hagi places.

Per a més informació les persones interessades es poden adreçar al CAM durant l’horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 07.00 a 22.00 hores, dissabtes de 9 a 20 hores i diumenges de 10 a 14 hores).