DIMECRES, 17/10/2018 | 06:00 h

• Nou edifici Serveis Socials (14).JPG
  • Nou edifici Serveis Socials (3).JPG
  • Nou edifici Serveis Socials (13).JPG

La reforma integral de l’Ajuntament vell ja està pràcticament enllestida

22/8/2018

Les obres de la reforma integral d'aquest espai s'estan acabant d'executar durant aquest mes d'agost. Ja hem realitzat tota l’estructura nova i la coberta de l’edifici, els treballs d’acabats interiors com els paviments, els revestiments verticals, cel rasos, totes les instal•lacions i el mobiliari interior

Al setembre es farà el trasllat dels treballadors i treballadores de Serveis Socials ubicats a la seu temporal del nou edifici municipal del carrer Tarragona, 2 (xamfrà Av. Sant Hilari) a l'emplaçament definitiu al Carrer Major,3 on trobarem la seu definitiva d'aquest servei.

Els treballs de millora d'aquest edifici municipal es van encetar amb la construcció d'una nova estructura i la coberta de l’edifici. A continuació es van realitzar els treballs d’acabats interiors com els paviments, els revestiments verticals, cel rasos, totes les instal•lacions i recentment hem acabat de col·locar tot el mobiliari interior pels treballadors/es de les regidories de Dones i Igualtat i Serveis Socials. També s'han realitzat els treballs de consolidació de la façana històrica de l’edifici -construït el 1918- previs als de la seva rehabilitació.

Pel regidor d’Obres i Serveis, Parcs i Jardins, Millora, Urbanisme i Mobilitat, Albert Roca, “les obres de l’Ajuntament vell s’estan desenvolupant en els temps establerts i en fem una valoració positiva. Ara només resta acabar les obres la Pista Rosa on hi hem col·locat un paviment nou, una tanca exterior nova, s'ha tancat una part de la pista justament al darrere de l'edifici de Serveis Socials i ara queden pendents de possar unes jardineres i la plantació d'un arbre que la farem de cara al setembre, ja que ara no és època de fer aquest tipus de plantacions"

L’edifici, que albergarà les noves dependències de les Regidories de Dones i Igualtat i Serveis Socials de l’Ajuntament, compta amb espais més amplis, lluminosos i accessibles per a persones amb mobilitat reduïda, amb ascensor a les tres plantes. També disposa de noves instal·lacions de climatització, electricitat, il·luminació ecològica i ventilació.

Trasllat provisional

Mentre es finalitzen les obres de l’Ajuntament vell d’Abrera, els recordem que les oficines de les Regidories de Serveis Socials i Dones i Igualtat d'Abrera es troben al nou edifici municipal del carrer Tarragona, 2 (xamfrà Av. Sant Hilari). L’horari d’atenció al públic és l’habitual: de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores, i dimarts i dimecres de 15.30 a 19.00 hores, a l’adreça de correu electrònic s.socials.abrera@ajuntamentabrera.cat i al telèfon: 937 70 29 11.

Amb aquesta reforma, des del consistori oferirem i garantirem un millor servei als nostres ciutadans i ciutadanes.