DIMECRES, 17/10/2018 | 05:05 h

• Èxit de participació a la Tercera Festa Fi d’Estiu d’Abrera!

• Èxit de participació a la Tercera Festa Fi d’Estiu d’Abrera!

Quarta Festa Fi d’Estiu d’Abrera!

27/8/2018

Vols gaudir d'un dia ple de color en família i amics i amigues? Des de l’Ajuntament d’Abrera i amb la col•laboració de l’equip de Bigfriday hem preparat la quarta Festa Fi d’Estiu d’Abrera, una activitat en família per a tots els nostres veïns i veïnes. En aquesta ocasió tindrà lloc el proper dissabte 8 de setembre!

La quarta Festa Fi d'Estiu tindrà lloc a la plaça de Pau Casals el proper dissabte 8 de setembre de dotze del matí a dues del migdia, on es tornarà a fer el festival holi sota el títol Global Holi Festival.

El mateix dia 8 a partir de les 11.30h es farà el repartiment de les bosses de pols de colors. Enguany les 1500 primeres bosses seran gratuïtes! A més hi ha programades diferents sorpreses per als assistents.

Us hi esperem!