DIMECRES, 17/10/2018 | 07:23 h

• Campanya de donació de sang a Abrera
  • A Abrera aquest estiu, omplim la bossa!

A Abrera aquest estiu omplim la bossa!

21/8/2018

El proper dilluns 27 d'agost durant tot el dia farem una nova campanya de donació de sang a Abrera sota el lema "Aquest estiu, omple la bossa"

Des de l'Ajuntament d'Abrera juntament amb l'Àrea de Promoció de la Donació del Banc de Sang i Teixits impulsem una nova campanya de donació de sang al nostre municipi per tal que els veïns i veïnes s'apropin i facin les seves donacions.

La unitat mòbil del Banc de Sang i Teixits s'instal·larà a la Rambla del Torrentet, davant del Casal d'Avis d'Abrera el proper dilluns 27 d'agost a la tarda de 17.00h a 21.00h.

Des del Banc de Sang i Teixits recorden que degut a les dates en les que ens trobem de ple estiu, s'ha donat una baixada de les donacions, amb el que les reserves de sang i teixits han disminuït. Per això és important aquesta campanya ja que la donació de sang és necessària i indispensable pels centres hospitalaris.

Us animem a participar en aquesta campanya de donació. A Abrera, aquest estiu omplim la bossa!