DIMECRES, 19/09/2018 | 20:40 h

Una vintena d´entitats participen a l´ofrena floral de la Diada

11/9/2012

Prop d´una vintena d´entitats socials, culturals i esportives, l´Ajuntament, i diferents grups polítics han participat en l´acte institucional de la Diada amb l´homenatge al monument de Rafael Casanova, en el març dels actes de celebració de la Diada Nacional de Catalunya a Abrera.

L´acte ha començat amb la lectura del manifest de la Diada i tot seguit cada entitat ha lliurat el seu ram de flors al monument. Posteriorment ha sonat l´Himne Nacional de Catalunya "El Cant dels Segadors" i s´ha fet la ballada de la sardana Vila d´Abrera.

En els actes de l´Onze de Setembre a Abrera també s´ha celebrat una ballada de sardanes i una cantada d´havaneres i rom cremat a la plaça de Rafael Casanova.

Ofrena floral al monument de Rafael Casanova

Representants del consistori a l´acte institucional

Ballada de la sardana Vila d´Abrera

Descarregar arxiu: 345manifest ofrena floral 2012.1.pdf.imatge.pdf

Dimarts, 11 de setembre de 2012.