DIJOUS, 16/08/2018 | 04:22 h

• Disney

Participa a la remullada i trivial Disney!

31/7/2018

Amb aquesta calor, una bona remullada és una bona excusa per sortir de casa! Des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem el proper dimecres dia 1 d’agost de 18.00 h a 20.00 h, una remullada acompanyada del joc de Disney “Trivial” a la plaça de Pau Casals.

Jugarem amb el Trivial Disney, un joc de preguntes variades de temàtica infantil. A més, si no endevines les preguntes, acabaràs ben xop!

La regidora d’Infància i Joventut, Montse Navarro, ens convida a participar-hi: “Petits i petites podran divertir-se ben fresquets. Veniu a descobrir-ho!”

L’activitat està dirigida a infants a partir dels sis anys. Serà gratuïta i no cal inscripció prèvia.

Ho portem tot, només ens falteu vosaltres!